Link 01.July.2007 :: 13:07 skomentuj to! (1)

oj dawno nie bylo notatek.. bo mi sie nie chcialo, bo mnie marazm dopadl, bo za leniwy sie zrobilem... wiec sie psotanowilem pozbieracw sobie.. okazji do robienia zdjec jest przeciez sporo.. transport tez problemu nie stanowi.. a jak komputer zzera zbyt wiele czasu to po prostu trzeba umiec go czasem wylaczyc.. latwo powiedziec, trudniej zrobic. ale sie staram ;) na poczatek zatem pojechalem popodgladac strajkujace pielegniarki.. i wyszlo to tak:


sasasa... swoje wywalczymy...


a ku ku!!


prawie jak pole kampingowe ;P

powspieralismy pielegniarki i udalismy sie w droge powrotna do domu.. zahaczajac po drodze o kamienice przy ulicy pieknej 24 [aaaalbo 22...] sypie sie toto równo.. niestety nie dalem rady dstac sie do srodka.. moze nastepnym razem


kapliczka w bramie.. a brama wsparta na drewnianych belkach, zeby sie nikomu na łeb nie zawalila..


nowoczesne futryny umieszczone w tym samym celu co belki w bramie..


a tuz obok... piknie panie piknie...

Link 06.July.2007 :: 10:51 skomentuj to! (0)

kilka zdjec... takich bez tematu przewodniego ;)


jedno zaległe od pielęgniarek z al Ujazdowskich. cholery jedne Kaczke powiesiły ;)


pod wpływem silnych emocji towarzyszących wykonywaniu przykrego obowiązku jakim bylo usunięcie mojej pieknej kolekcji, powstało to oto zdjęcie. technicznie rewelacyjne nie jest, prezentuje moje mozliwosci w zgoła innej dziedzinie :)


a to z serii o zycia przemijaniu... cholera.. keidys sie mieściłem cały w tą pidżamke ;P


i na zakonczenie.. dzwig jest, bloki są... jakby nie patrzec zachod nad miastem ;)

Link 14.July.2007 :: 23:36 skomentuj to! (0)

wybylem dzis z domu z silnym postanoweniem sfotografowania slynnego i historycznego orient expressu... po przyjezdzie na stacje Warszawa Gdanska na ktorej to stacji pociąg ów miał stac cały dzien, dowiedzialem sie od niejakich SOKistów że pociąg pojechal gdzieśtam [cyt: 'nie moge panu powiedzieć gdzie teraz stoi'] i będzie znów jutro rano... zniesmaczony wsiadłem w biała strzałę i udałem sie... no do pielęgniarek bo gdzieżby indziej? ;) trafilem akurat na godzinę 18:19.. czyli na ich hałaśliwy przemarsz chodnikiem równoległym do Al. Ujazdowskich... efekty? poniżej :)


początek pochodu, flaga, kwiatki, te sprawy...


hasło choc chwytliwe, budzi we mnie pewne obawy...


hasło wypisane na gmachu Kancelarii Premiera... niestety cecha wypisana na górze nie występuje w nadmiarze u głownego lokatora owego budynku....


glowny bohater... było o nim głośno w jednym z ostatnich numerów "Metra"... uratowany w '45 przez pielęgniarki spłaca swój dług pomagając im w walce o swoje...


...i z całej siły... dmie w trąbkę wymierzoną w kierunku wymienionego wcześniej gmachu..

w sumie... szkoda że jutro wyjeżdżają... gdzie ja mam te zdjęcia robić? ;)

Link 15.July.2007 :: 16:17 skomentuj to! (2)

juz wczoraj mialem zrobić zdjęcia tegoż pociągu... neistety okazalo sie ze gdzies pojechal... dowiedzialem sie ze dzis od 10:50 znow bedzie stac na gdanskim więc przybyłem.. efekty standardowo poniżej :)


kontroler jakości zawieszenia orient expressu


a dokąd tak pędzisz, a dokąd tak gnasz?


wsiadac drzwi zamykać!!!


reprezentacja Polska...


...fotografowana przez jednego z pasażerów

i teraz takie moje spostrzeżenia:

1. w sumie to tylko zwykły pociąg... dodatkowo podpięty pod zwykłą polską lokomotywę...
2. zrobili wokól tego afere jakby niewiadomo kto tymże pociągiem przyjechal, w zasadzie wiekszośc gapiów byłą wyposażona w lepsze aparaty niż podrózni z tego pociągu...
3. zachowanie SOKistów poniżej wszelkiej krytyki... zawsze wiedzialem że to gbury... dzis sie przekonałem że gbury niedouczone...
4. stworzenie strefy 0 wokół pociągu to dla mnie kpina... ok... nie spodziewałem się że mnie wpuszczą do srodka.. ale podziwianie pociągu z odległości 10 metrow to jakiś żart... boją się ze ktos cos ukradnie? miałem plan na pare fajnych zdjęc, a tu same gnioty bo nie dało się podejśc bliżej... jaja sobie ktoś jawnie z Polaków robi...

krótko mowiąc... mua jest zniesmaczony i więcej żadnych gownianych pociągów oglądać nie będzie [chyba ze w muzeum kolei.. tam przynajmniej mozna do nich dojśc blizej, a do wielu nawet wsiąść...]

a szkoda... bo lubię pociągi... ;/

Link 16.July.2007 :: 21:03 skomentuj to! (3)

Będąc dziś w pracy, odwiedzając Plac Defilad w celach stricte służbowych, uwagę mą przykuły znajome konstrukcje i tablica informująca o odbywających się dzis zawodach we wspinaczce sportowej. Niewiele myśląc, po powrocie z pracy, nie zważając na zmęczenie i ogólne przegrzanie organizmu wsiadłem z powrotem do piekarnika [znaczy sie... samochodu] i pognalem czym prędzej na miejsce zdarzenia :)






te trzy jeszcze na ścianie stojącej 'prawie pionowo'.. jak wiadomo 'prawie' robie wielką różnicę...




a te dwie już całkowicie do góry nogami... po suficie znaczy się chodzili


prędzej czy później każdy od ściany się odkleja i spokojnie na linie zjeżdża w dół... obserwując bacznie ścianę i zastanawiając sie 'jak to zrobić żeby następnym razem nie odpaść??'

Link 22.July.2007 :: 00:57 skomentuj to! (3)

Wpadlem dzis na jakże genialny pomysl wybrania sie na starówke, celem posluchania Dobrej [przez wielkie "D"] muzyki... jako ze z natury jestem raczej stadnym stworzeniem caly dzien staralem sie znalezc chętnego/chętną na współtowarzysza/współtowarzyszke... i gdyby nie to że w ostatniej chwili osoba takowa znalazła się sama to z wrodzonego lenistwa pewnie bym sie nie wybrał w ogóle.. za co niniejszej osobie dziekuje serdecznie :D

a teraz meritum sprawy.. na starówce pojawił się dzis niejaki JASPER VAN'T HOF pochodzący z jakże wspaniałego kraju jakim jest Holandia...


ich troje w wersji dla ludzi gustujących w nieco sensowniejszych brzmieniach :)
od lewej: Christian Kappe- trąbka; Peter Weniger - saksofon; Jürgen Neudert - puzon


perkusista Moritz Müller dał nieeeeeeeeeeeezły pokaz... na zdjęciu również Eric van de Westen grający na kontrabasie..


i nawet pomimo półgodzinnej walki w gimpie balon jest całkowicie nieusuwalny... wiec zostanie w wersji niezgimpowanej ;) Jürgen Neudert i jego puzon ;)


a tu Jasper van't Hof który grał na keybordzie pokazuje gdzie można było kupić....


taką oto płytę... w trakcie zabawy ze zdjęciami [kasacji tych niepotrzebnych.. i edycji tych czterech] przesłuchałem całą... jak widać na okładce płyta krótka nie jest.. niech mi ktoś powie że zdjęcia można obrobić w parę chwil ;).. stwierdzam też publicznie że jest to naprawde bardzo dobrze zainwestowane 50 złotych... jeśli komuś sie trafi... kupować w ciemno [no chyba ze ktos slucha disco polo ;P ]

wnioski?
1. żałuje że nie byłem na poprzenich koncertach
2. postaram się być na pozostałych
3. następnym razem będę wcześniej.. zaklepie sobie miejsce pod samą sceną :D
4. następnym razem wcześniej kupie piwo bezalkoholowe żeby sie potem nie szwędać ;P

PS... naprawde byłbym wdzięczny za komentarze... jakiekolwiek ;P
PS2... dopisałem nazwiska muzyków.. a pod TYM LINKIEM oficjalna strona koncertów Jazzowych na Starówce... można poczytać.. pooglądac... zmienic tapete :)




[Księga gości]

archiwum: 2020 -> july // june // may // april // march // february // january // 2019 -> december // november // october // september // august // july // june // may // april // march // february // january // 2018 -> december // november // october // september // august // july // june // may // april // march // february // january // 2017 -> december // november // october // september // august // july // june // may // april // march // february // january // 2016 -> december // november // october // september // august // july // june // may // april // march // february // january // 2015 -> december // november // october // september // august // july // june // may // april // march // february // january // 2014 -> december // november // october // september // august // july // june // may // april // march // february // january // 2013 -> december // november // october // september // august // july // june // may // april // march // february // january // 2012 -> december // november // october // september // august // july // june // may // april // march // february // january // 2011 -> december // november // october // september // august // july // june // may // april // march // february // january // 2010 -> december // november // october // september // august // july // june // may // april // march // february // january // 2009 -> december // november // october // september // august // july // june // may // april // march // february // january // 2008 -> december // november // october // september // august // july // june // may // april // march // february // january // 2007 -> december // november // october // september // august // july // june // may // april // march // february // january // 2006 -> december // november // october // september // august // july //
--------------------------------------------
linki

FOTOBLOGI TEMATYCZNE
[warszawa] Warszawa taka jaka jest // Warsaw city reality // Fotowarszawa // Potejstroniewisly // Okno na moje miasto //
[ludzie] Adam Jezewski //
[moje poprzednie] pierwszy // drugi //

FOTOBLOGI OGOLNE
tola & tolo // day-by-day // bananowo // 9 milimetrow // rudobrody na swiat patrzy // photography // ale jak to tak // xnb // temelin // Jerzy Dudek // Pan Cygaro // transparent //


LINKI INNE
Poczuj Moc Yerba Mate // Dowiedz się wszystkiego o Yerba Mate.
--------------------------------------------
kategorie:
polska // wwa(29)
irlandia(14)
z pracy(3)
--------------------------------------------



layout by Alive for Exclusive Layouts, tekst © Pidzama Porno "Pryszcze"
powered by ownlog.com // fotolog.pl
hosted by photobucket.com
contact: mail: galwani [at] gmail [dot] com


jestes gosciem numer:






.